AUTEL MK906 PRO KODOWANIA ONLINE TESTY ADAPTA J.PL DoIP CAN FD
towar niedostępny

Opis
Aukcja dotyczy widocznego na zdjęciach testera diagnostycznego Autel MK906 PRO + PRZEDŁUŻKA OBD2 !!!
Tester Autel MK906 PRO jest niezależnym urządzeniem warsztatowym, wyposażonym w 8 calowy ekran dotykowy (pojemnościowy), oraz pancerną obudowę przystosowaną na ciężkie warunki warsztatowe. Wyposażony w baterię o pojemności 11600 mAh zapewnia stabilna pracę przez długi czas. Napędzany bardzo szybkim systemem Android , daje możliwość na bezprzewodową diagnostykę elektronicznych systemów pojazdu za pomocą połączenia Bluetooth.
Prosty, czytelny, intuicyjny oraz w Języku Polskim interfejs oprogramowania diagnostycznego sprawia iż korzystanie z urządzenia jest przede wszystkim szybkie, proste oraz skuteczne! Jest to najbardziej rozbudowana o możliwości, wersja oprogramowania diagnostycznego Autel. ISTNIEJE MOŻLIWOŚC URUCHOMIENIA JĘZYKA ROSYJSKIEGO (UKRAIŃSKI).
URZĄDZENIE JEST MULTIJĘZYCZNE (MULTILANGUAGE) OBSŁUGUJE RÓWNIEŻ JĘZYKI :Angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, portugalski, holenderski, polski, szwedzki, koreański, japoński, rosyjski, włoski
Legalny oraz oryginalny tester z roczną aktualizacją w cenie urządzenia! Brak wymuszonych aktualizacji ! Po upływie 1 roku aktualizacji, diagnoza działa bez przerwy na ostatniej aktualizacji i bez ograniczeń funkcji diagnostycznych. Oczywiście można wykupić dostęp w dowolnej chwili. Ceny aktualizacji są na innych naszych aukcjach. Możliwość zakupu z oprogramowaniem Autodata (patrz na innych aukcjach)
NAJNOWSZE HARDWARE TABLETU ORAZ HARDWARE MAXIVCI V200 !! A CO NAJWAŻNIEJSZE NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANE OPROGRAMOWANIE MARKI AUTEL. MAXI VCI 200 OBSŁUGUJE NAJNOWSZE PROTOKOŁY DoIP oraz CAN FD !!!
OBSŁUGUJE OSOBOWE DOSTAWCZE BUSY ( USA EUROPA AZJA)

Posiada najbardziej zaawansowane funkcje diagnostyczne, jak: logowania online ,programowania, parametryzacje, kalibracje, itp.
FUNKCJE DIAGNOSTYCZNE:
- odczyt wersji i systemu sterownika
- odczyt kodów błędów
- kasowanie kodów błędów
- identyfikacja jednostki sterującej
- podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów
- odczyt bieżących parametrów
- testy elementów wykonawczych
- kodowanie i programowanie systemów
- programowanie kluczy i immo
- odczyt VIN
- reset programowania zespołów sterujących
- odpowietrzanie pompy hamulcowej
- kalibracja poziomu
- kalibracja czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
- przyuczenie biegu jałowego
- kąt wyprzedzenia zapłonu
- kasowanie inspekcji serwisowej
- kasowanie crash data airbag (w sterownikach, których jest możliwość po złączu OBD)
- adaptacje podzespołów (przepustnica, zawór EGR, komputer silnika, itp..)
- kodowanie wtryskiwaczy
- kodowanie kluczyków
- pełna obsługa filtra cząstek stałych DPF (sprawdzenie poziomu sadzy, reset, regeneracja, adaptacja po wymianie)
- pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tloczków, grubości klocków)
- automatyczne skanowanie wszystkich modułów pojazdu
- odczyt informacji o module sterującym
- czyszczenie wartości przyuczonych
- obsługa najnowszych protokołów CAN FD ORAZ DoIP
- ADAPTACJE
- KALIBRACJE
- KODOWANIA ONLINE !
- RAPORTY DIAGNOSTYCZNE !
- ODBLOKOWANIE FUNKCJI UKRYTYCH
- DIAGNOSTYKA DOSTAWCZE, BUSY ( IVECO, MAN, SPRINTER ORAZ INNE)
- OBSŁUGUJE OSOBOWE DOSTAWCZE BUSY ( USA EUROPA AZJA)
- Funkcje prowadzone: kompatybilne z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
- Programowanie komponentów: kompatybilne z Volkswagen / Skoda / Seat / BMW / GM / Ford / Opel / Mazda / Fiat / Honda / Nissan / Hyundai / Kia / Subaru itp.
- Kodowanie online: kompatybilne z Volkswagen / Audi / Benz / BMW / Seat / Porsche itp.
- Usługa logowania do kont online: kompatybilna z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
- Kalibracja online: kompatybilna z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
- Parametryzacja online: kompatybilny z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
- Zabezpieczenie przed kradzieżą IMMO Serivce: kompatybilne z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
- Bilans mocy: kompatybilny z Chrysler / GM / Ford itp.
- Instalacja modułu programowalnego: kompatybilna z Ford / Mazda itp.
- Fleszowanie ukrytych funkcji: kompatybilne z BMW / Porsche / Toyota / Subaru itp.
- Security gateway SGW: CHRYSLER / FIAT / ALFA / LANCIA
- Test elementów wykonawczych: Test wtryskiwacza; Wyłącz asystenta utrzymania pasa ruchu ACC System (LKAS); Włączanie / wyłączanie Elektrozaworu ACM przedniej i tylnej strony, włączanie i wyłączanie pompy paliwa, włączanie i wyłączanie klimatyzacji, włączanie i wyłączanie sprzęgła, test cewki elektromagnetycznej lewego sprzęgła , Test urządzenia przyspieszającego , Test kontroli ciśnienia oleju , DYNAMICZNE celowanie kamery , Kalibracja pozycji na poziomie pojazdu, testy pompy próżniowej hamulców, testy zaworów wlotowych i wylotowych, testy otwartych hamulców, błędy hamulca postojowego, zasilanie czujnika prędkości koła, testy HAMULCA POSTOJOWEGO (Różne w zależności od samochodu, setki funkcji testu uruchomienia) oraz inne
- oraz inne
Obsługuje praktycznie wszystkie sterowniki w które wyposażony jest pojazd (zależne od wyposażenia pojazdu) :
- Silnik
- Automatyczna skrzynia biegów
- Układ hamulcowy ABS/ASR/ESP/EBD
- System poduszek powietrznych, napinaczy, kurtyn
- Klimatyzacja automatyczna (1-2-4 strefowa)
- Układ kierowniczy
- deska rozdzielcza
- Systemy audio oraz nawigacja
- Zamek centralny
- System antykradzieżowy
- Moduł świateł
- Napęd 4x4
- Pamięć fotela pasażera i kierowcy
- Moduł komfortu
- Elektronika drzwi
- Układ wspomagania parkowania
- Czujniki cofania
- System kamer
- Asystenci (utrzymania pasa ruchu, utrzymania odległości itp.)
- Czujnik deszczu jak i zmierzchu
- Tempomat
- oraz wiele innych systemów wyposażenia w zależności od marki i modelu.
Posiada w głównym menu wyprowadzone skróty PROCEDUR SERWISOWYCH (szybki dostęp do najważniejszych i najczęściej wykonywanych procedur serwisowych) :
- Reset serwisu lampy olejowej: wykonaj reset w celu przeliczenia systemu żywotności oleju silnikowego po wymianie oleju.
- Reset EPB: Pomaga w wymianie i zresetowaniu klocków hamulcowych.
- Obsługa baterii BAT (BMS): Wyczyść informacje o niskim stanie baterii i dopasuj je ponownie.
- Obsługa DPF oraz GPF (filtru cząstek stałych).
- Reset czujnika kąta skrętu SAS: Zresetuj kąt skrętu na zero, aby samochód poruszał się prosto.
- Programowanie kluczy IMMO (dopasowanie antykradzieżowe): Wyłączanie zgubionych kluczy i dodawanie nowych. **TYLKO dla samochodów z prostym systemem IMMO.
- Odpowietrzanie ABS: Pomaga usunąć powietrze z układu hamulcowego
- Kodowanie wtryskiwaczy paliwa: Zapisz nowy kod wtryskiwacza do systemu samochodu w celu poprawnej ilości wtrysku cylindrów.
- Obsługa TPMS: Wyświetla identyfikatory czujników z ECU pojazdu, wprowadza identyfikatory nowych czujników TPMS i testuje czujniki.
- Adaptacja przepustnicy: Inicjalizacja aktuatorów przepustnicy do stanu domyślnego.
- Reset reflektorów AFS: Inicjalizacja systemu adaptacyjnych reflektorów.
- Inicjalizacja szyberdachu: Szyberdach musi być zresetowany w przypadku problemów komunikacyjnych lub wymiany jednostki sterującej.
- Reset zawieszenia: Dostosowanie czujnika wysokości nadwozia pojazdu w celu kalibracji poziomu.
- Reset skrzyni biegów: Pomaga w przyuczeniu skrzyni biegów w celu poprawy jakości zmiany biegów.
- Nauka obrotów: Monitoruje sygnały pewnych czujników położenia wałka rozrządu.
- Reset opon: Ustawia parametry rozmiaru zmodyfikowanej lub wymienionej opony.
- Reset A/F (powietrze/paliwo): Ustawia lub uczy parametry stosunku powietrze/paliwo.
- Reset Adblue (filtr spalinowy diesla): Resetuje moc obliczoną katalizatora przechowywaną w ECU po wymianie lub uzupełnieniu płynu do obróbki spalin.
- Odpowietrzanie układu chłodzenia: Aktywuje elektroniczną pompę wody.
- Zmiana języka: Zmienia język systemu pojazdu.
- Reset czujnika Nox: Resetuje wartość nauczona katalizatora przechowywaną w ECU.
- Reset Start/Stop: Ustawia funkcję automatycznego startu/stopu w ECU.
- Kalibracja siedzeń: Kalibruje pamięć w wymienionych lub naprawionych siedzeniach.
- Tryb transportowy: Dezaktywuje tryb transportowy.
- Kalibracja okien: Dopasowuje okna drzwiowe w celu przywrócenia pierwotnej pamięci ECU.
- Ponowna nauka/inicjalizacja systemu klimatyzacji.
- Diagnoza wysokonapięciowej baterii.
- Regeneracja filtra GPF.
- Reset poziomu alkoholu w paliwie.
- Reset składu mieszanki paliwa.
- Reset turbosprężarki VGT.
- Test elektrozaworu Bsi.
- Nauka systemu sprzęgła.
- Wyrównanie radaru tempomatu.
- Sprawdzenie elektronicznego przepustnicy (ETB).
- Odblokowanie rejestratora danych zdarzeń.
- Nauka korekty pilotowej wtryskiwacza paliwa.
- Kalibracja czujnika G.
- Kalibracja czujnika pochylenia.
- Reset masy obserwowanej paliwa.
- Nauka pozycji biegu neutralnego.
- Inicjalizacja podnoszonej klapy bagażnika.
- Wznowienie adaptacyjnego uczenia się skrzyni biegów.
- Kalibracja zaworu.
- ORAZ WIELE INNYCH
UWAGA! INŻYNIEROWIE AUTEL CAŁY CZAS PRACUJĄ NAD AKTUALIZACJAMI OPROGRAMOWANIA. NIE JESTEŚMY OPISAĆ WSZYSTKIEGO DOKŁADNIE!
Lista pakietów MK906 PRO:
- 1 x Tablet główny MK906 PRO
- 1 x MaxiVCI V200
- 1 x Przedłużka OBD2 30cm
- 1 x Zasilacz AC/DC (12 V)
- 1 x Kabel USB typu C
- 1 x Zasilacz sieciowy
- 2 x Zapasowy bezpiecznik 6x30mm
- 1 x Przejściówka USB na Ethernet
- 1 x Skrócona instrukcja obsługi
- 1 x Lista pakowania
- 1 x Miękka ściereczka
- 1 x Walizka
- 1 x Karta gwarancyjna

TABELA PORÓWNWCZA Z INNYMI MODELAMI AUTEL DOSTEPNYMI NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ALLEGRO
Co to jest DoIP i co oznacza?
DoIP, czyli Diagnostics over Internet Protocol, to protokół komunikacyjny, który umożliwia zdalną diagnostykę samochodów i innych skomplikowanych systemów.
Wraz z rozwojem Internetu rzeczy (IoT) coraz więcej urządzeń jest podłączonych do Internetu, co umożliwia zdalną diagnostykę i naprawy.
Protokół DoIP został zasadniczo wprowadzony, aby umożliwić komunikację między zewnętrznymi narzędziami testującymi a elektronicznymi jednostkami sterującymi (ECU) . Obecnie protokół DoIP jest ważnym protokołem w przemyśle motoryzacyjnym, ponieważ umożliwia pobieranie informacji diagnostycznych z pokładowego systemu komputerowego pojazdu przez Internet. Jest to szczególnie korzystne, gdy samochód jest w drodze lub na odludziu.
Co więcej, możesz użyć DoIP do szybkiego i łatwego wykrywania problemów z silnikiem pojazdu, skrzynią biegów, hamulcami i innymi ważnymi komponentami. Możesz następnie wykorzystać te informacje do stworzenia planu naprawy, zakupu komponentów i przeprowadzenia napraw bez dotykania pojazdu.
Chociaż DoIP jest najczęściej stosowany w sektorze samochodowym, ma potencjał do zastosowania w wielu innych branżach. Może służyć na przykład do rozwiązywania problemów z maszynami przemysłowymi, sprzętem medycznym, a nawet urządzeniami gospodarstwa domowego.
Co to jest CAN FD i co oznacza?
CAN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate) jest protokołem transmisji danych używanym do transmisji danych z czujników i informacji sterujących w 2-przewodowych połączeniach między różnymi częściami oprzyrządowania elektronicznego i systemu sterowania. Protokół ten jest stosowany w nowoczesnych pojazdach o wysokich osiągach.
CAN FD jest rozszerzeniem oryginalnego protokołu magistrali CAN , który został określony w normie ISO 11898-1. [1] Podstawowy pomysł przetaktowania części ramki i przewymiarowania ładunku sięga 1999 roku. [2] Opracowany w 2011 roku i wydany w 2012 roku przez firmę Bosch , CAN FD [3] został opracowany w celu zaspokojenia potrzeby zwiększenia ilości danych prędkość transferu do 5 razy większa i większe rozmiary ramek/komunikatów do użytku w nowoczesnych samochodowych elektronicznych jednostkach sterujących (ECU).
lszulakowski1@gmail.com
Bardzo dobra i fachową obsługa, kupiłem komputer do diagnostyki samochodowej, zgodnie z opisem, szybko, bez żadnych problemów, uzyskałem pomoc telefoniczną o działaniu i uruchomieniu, wszystko łatwe i proste. Pozdrawiam
lszulakowski1@gmail.com
Wszystko zgodne z opisem na stronie, kupiłem tester diagnostyczny, dostałem poradę, pomoc przy pierwszych krokach. Jestem bardzo zadowolony